Spy Photos: Range Rover Sport
26. 2. 2008
První facelift pro Range Rover Sport proběhl loni, ale špionážní
fotografie dokazují, že určitě nebyl poslední. Co říkáte na naftový
pětilitrový desetiválec?
V roce 2007 došlo u Range Rover Sportu k výrazné dietě, karosérie z velké části využívají hliník. V automobilce vypočítali, že hliníkové nýtované šasi ušetří 300 až 400 kg ve srovnání s ocelovou karoserii vyvinutou ještě pod vedením BMW. Díky tomu se sníží spotřeba o 15 procent a odpovídajícím způsobem i emise výfukových plynů.
Novým spekulacím ale v hojné míře nahrávají čerstvé špionážní fotografie. Vedle připravovaného benzínového desetiválce se mluví i o naftovém verzi 5,0 V10. Agregát samozřejmě disponuje nejmodernější technikou a má nízkou spotřebu paliva.
V roce 2007 došlo u Range Rover Sportu k výrazné dietě, karosérie z velké části využívají hliník. V automobilce vypočítali, že hliníkové nýtované šasi ušetří 300 až 400 kg ve srovnání s ocelovou karoserii vyvinutou ještě pod vedením BMW. Díky tomu se sníží spotřeba o 15 procent a odpovídajícím způsobem i emise výfukových plynů.
Společně s novým systémem výroby karoserií se Land Rover pustí do
snižování spotřeby a emisí i druhým směrem. Nový zážehový motor
5,0 V8 dostane přímé vstřikování benzinu v atmosférické (350 k)
i přeplňované verzi (450 k). A v plném proudu jsou i práce na hybridní
jednotce.
Novým spekulacím ale v hojné míře nahrávají čerstvé špionážní fotografie. Vedle připravovaného benzínového desetiválce se mluví i o naftovém verzi 5,0 V10. Agregát samozřejmě disponuje nejmodernější technikou a má nízkou spotřebu paliva.